Ремонт роботизованих коробок передач
Роботизовані коробки передач — це поєднання механічної КПП та електроніки, що автоматизує процес перемикання передач без педалі зчеплення. Вони встановлюються на сучасні автомобілі Opel, Fiat, Ford, Mazda та Toyota.
У СТО Shift Service ми спеціалізуємось на ремонті та обслуговуванні роботизованих коробок:
Easytronic (Ізітронік) – Opel Astra, Corsa, Meriva, Zafira;
Durashift (Ford Fiesta, Focus, Transit, Mazda 2) – з однодисковим зчепленням;
MMT (Toyota Corolla, Auris, Yaris) – з актуатором зчеплення;
Selspid (Fiat 500L, Punto) – повністю гідравлічно-електронна.
Easytronic (Ізітронік) – два окремі вузли
1. Механізм вибору та включення передач
Електромеханічний вузол із моторчиками, шестернями та штоком;
Відповідає за фізичне перемикання передач;
Можливий ремонт: заміна моторчиків, шестерень, відновлення штока.
2. Блок Ізітронік
Електронно-гідравлічний вузол управління зчепленням;
Містить щіточний вузол, гідропоршень і плату управління;
Ремонт: відновлення моторчиків, щіточного вузла, плати управління; зчеплення і гідровижимний підшипник замінюються тільки повністю.
Durashift – два вузли як в Easytronic
1. Механізм вибору та включення передач
Електромеханічний блок із моторчиками, металевими шестернями та штоком;
Ремонт включає заміну моторчиків, шестерень і відновлення штока.
2. Блок управління (актуатор + електроніка)
Містить плату управління, гідропоршень і актуатор зчеплення;
Ремонт включає відновлення моторчиків, плати управління, гідропоршня; зчеплення замінюється тільки повністю (однодискове).
MMT (Toyota Corolla, Auris, Yaris)
Електропривод зчеплення (актуатор зчеплення) та механізм вибору передач;
Ремонт включає:
заміну зчеплення;
перевірку та відновлення моторчиків вибору/включення;
відновлення шестерень і штока;
перевірку та ремонт актуатора зчеплення;
адаптацію блоку управління після ремонту для плавного перемикання передач.
Selspid (Fiat 500L, Punto) – повністю гідравлічно-електронна
Складається з трьох основних вузлів:
Гідроблок із соленоїдами та датчиками – керує потоками гідравліки для включення передач;
Гідроакумулятор – акумулює тиск для плавної роботи зчеплення та перемикання передач;
Насос високого тиску – нагнітає тиск у гідроакумулятор і систему.
Ремонт включає:
перевірку і відновлення гідроблоку (соленоїди, датчики);
перевірку та заміну гідроакумулятора і насоса високого тиску при зношенні;
зчеплення і гідровижимний підшипник замінюються тільки повністю;
Після ремонту обов’язкова адаптація блоку управління для плавного перемикання передач
Контакти | Shift Service — ваш партнер у ремонті роботизованих КПП