Ремонт роботизованих коробок передач

21.09.2025

Роботизовані коробки передач — це поєднання механічної КПП та електроніки, що автоматизує процес перемикання передач без педалі зчеплення. Вони встановлюються на сучасні автомобілі Opel, Fiat, Ford, Mazda та Toyota.

У СТО Shift Service ми спеціалізуємось на ремонті та обслуговуванні роботизованих коробок:

Easytronic (Ізітронік) – Opel Astra, Corsa, Meriva, Zafira;

Durashift (Ford Fiesta, Focus, Transit, Mazda 2) – з однодисковим зчепленням;

MMT (Toyota Corolla, Auris, Yaris) – з актуатором зчеплення;

Selspid (Fiat 500L, Punto) – повністю гідравлічно-електронна.

Easytronic (Ізітронік) – два окремі вузли

1. Механізм вибору та включення передач

Електромеханічний вузол із моторчиками, шестернями та штоком;

Відповідає за фізичне перемикання передач;

Можливий ремонт: заміна моторчиків, шестерень, відновлення штока.

2. Блок Ізітронік

Електронно-гідравлічний вузол управління зчепленням;

Містить щіточний вузол, гідропоршень і плату управління;

Ремонт: відновлення моторчиків, щіточного вузла, плати управління; зчеплення і гідровижимний підшипник замінюються тільки повністю.

Durashift – два вузли як в Easytronic

1. Механізм вибору та включення передач

Електромеханічний блок із моторчиками, металевими шестернями та штоком;

Ремонт включає заміну моторчиків, шестерень і відновлення штока.

2. Блок управління (актуатор + електроніка)

Містить плату управління, гідропоршень і актуатор зчеплення;

Ремонт включає відновлення моторчиків, плати управління, гідропоршня; зчеплення замінюється тільки повністю (однодискове).

MMT (Toyota Corolla, Auris, Yaris)

Електропривод зчеплення (актуатор зчеплення) та механізм вибору передач;

Ремонт включає:

заміну зчеплення;

перевірку та відновлення моторчиків вибору/включення;

відновлення шестерень і штока;

перевірку та ремонт актуатора зчеплення;

адаптацію блоку управління після ремонту для плавного перемикання передач.

Selspid (Fiat 500L, Punto) – повністю гідравлічно-електронна

Складається з трьох основних вузлів:

Гідроблок із соленоїдами та датчиками – керує потоками гідравліки для включення передач;

Гідроакумулятор – акумулює тиск для плавної роботи зчеплення та перемикання передач;

Насос високого тиску – нагнітає тиск у гідроакумулятор і систему.

Ремонт включає:

перевірку і відновлення гідроблоку (соленоїди, датчики);

перевірку та заміну гідроакумулятора і насоса високого тиску при зношенні;

зчеплення і гідровижимний підшипник замінюються тільки повністю;

Після ремонту обов’язкова адаптація блоку управління для плавного перемикання передач

Контакти | Shift Service — ваш партнер у ремонті роботизованих КПП