Пошук цінних робітників: як підвищити кількість відгуків на вакансію
Знайти відповідного співробітника може бути важливим завданням для будь-якого роботодавця, підприємства або організації. У світі, де швидкість і ефективність мають велике значення, дошка оголошень виявляється надзвичайно корисним інструментом для швидкого пошуку потенційних співробітників. Завдяки відкритому та доступному характеру дошки оголошень, роботодавці мають можливість представити свою вакансію широкому колу кандидатів, що дозволяє прискорити процес підбору персоналу. Цей метод дозволяє спростити комунікацію між роботодавцями та претендентами, а також забезпечити взаємодію між ними для більш детального ознайомлення з навичками та досвідом кандидатів. Дошка безкоштовних оголошень організовує пряму взаємодію між роботодавцем та кандидатом, наприклад, як портал https://axl.com.ua/robota/.
Переваги безкоштовних майданчиків для об’яв
Багатьом рекрутерам або власникам бізнесу знайома ситуація, коли вакансія отримала мало відгуків. Одна з причин негативного результату – неправильний вибір джерел для пошуку. У порівнянні з соцмережами або друкованими виданнями безкоштовні оголошення на інтернет-ресурсах мають доведену ефективність. Основні переваги інтернет-дошок оголошень:
- Економія часу та грошей. Потрібно лише зареєструватися, скласти пропозицію щодо вакансії та розмістити оголошення. Це не віднімає багато часу і не потребує вкладання грошей. Відстежувати статистику легко, так само як і комунікувати з потенційним кандидатами.
- Можливість розширити коло потенційних кандидатів. Дошки оголошень мають велику цільову аудиторію. Побачити вакансію зможуть люди різного віку, з різним досвідом. Це покращить шанси на гарний результат.
- Власні інструменти для просування. Кожна платформа має платні послуги – інструменти для реклами, які стануть ефективною підмогою для просування.
Можливості просування на дошці оголошень
Якщо спроба пошуку робітників на безкоштовній дошці оголошень не дала бажаного результату, кваліфіковані кандидати не знайшлись або було отримано забагато не відповідних відгуків, не слід поспішати та шукати інші сервіси. Обов’язково слід проекспериментувати з пропозицією:
- зробити назву посади більш інформативною;
- додати декілька фактів про компанію та її переваги;
- замислитись над просуванням.
Онлайн-портали мають не тільки велику аудиторію, але і велику конкуренцію. «Свіжа» пропозиція з більшою вірогідністю потрапить до топу пошукової видачі сайту. С часом оголошення втрачає свої позиції, переміщується до низу, а отже, зникає з очей потенційних робітників. Щоб привернути більше уваги до об’яви, обов’язково слід її просувати. Кожна платформа пропонує свої інструменти: закріпити оголошення в топі категорії, виділити кольором, розмістити на головній сторінці тощо. Всі ці способи мають переваги:
- економія часу на розробку стратегій та пошук інших способів реклами;
- топ-оголошення не губляться в пошуку, стають пріоритетними та знаходяться в полі зору потенційних кандидатів, яким не потрібно витрачати час на пошуки;
- просування збільшує кількість переглядів та відгуків, що підвищує його ефективність та скорочує період пошуку;
- пакетні пропозиції (складаються з декількох інструментів просування) зменшують грошові витрати.
Окрім просування, також не слід забувати й про правила складання об’яв. Має бути інформативний заголовок, докладний опис вакансії з інформацією про компанію. Основні причини поганих відгуків, окрім неправильного вибору джерела пошуку, – відсутність просування та помилки при складанні пропозиції.
Безкоштовні дошки для розміщення об’яв про вакансії – гарний спосіб встановити зв’язок між роботодавцями та тими, хто знаходиться в пошуку роботи. Це корисний інструмент для підприємств, власників бізнесу, які прагнуть закривати вакантні робочі місця швидко. Інструменти просування, які пропонують віртуальні платформи, допоможуть оголошенню стати максимально ефективним.